| Howdy Folks ! | |
|
+7Sphigx craft VIK Requiem vador59 Voyageur Solitaire Yavanna 11 participants |
Auteur | Message |
---|
Yavanna Patrouilleuse au pays des poneys mangeurs d'arcs-en-ciel et des moutons irlandais alcooliques
Nombre de messages : 5573 Age : 37 Localisation : Je suis partie du principe, mais je ne suis pas encore arrivée à mes fins Profession : Autrice (si, c'est un vrai mot) Loisirs : Ecouter mes cheveux pousser me demande déjà pas mal d'énergie Date d'inscription : 21/10/2005
| Sujet: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 17:07 | |
| Welcome in the english section ! This section is made to enable english speakers/readers and people who want to speak or read in english to discuss about gamebooks in original version. Of course the forum rules also apply here (more than ever, maybe !). This section is moderated by Requiem, Voyageur Solitaire and I. Read, share, and enjoy _________________ Ce que beurre et whiskey ne peuvent soigner est incurableProverbe irlandaisBeware of Space Sheep | |
|
| |
Voyageur Solitaire Voyageur
Nombre de messages : 11922 Age : 52 Localisation : Un désert Profession : Dieu des voyageurs, arpenteur des mondes Loisirs : Living in another world Date d'inscription : 14/03/2009
| Sujet: HOWDY FOLKS ! Mar 1 Mar 2011 - 17:09 | |
| | |
|
| |
vador59 Seigneur Sith
Nombre de messages : 6086 Age : 47 Localisation : exilé à Dagobah Profession : Personnel de direction de l'académie Sith Loisirs : Faire des treks jusqu'à Za'adum... Date d'inscription : 04/10/2009
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 17:14 | |
| Excuse me, but is it possible to create another section for those who speak german?? No?? Really? (No, VS, it was just a joke! ) | |
|
| |
Requiem Zombie King
Nombre de messages : 11434 Age : 40 Localisation : dans son lugubre manoir Date d'inscription : 28/09/2008
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 17:17 | |
| welcome to the english section ! | |
|
| |
Nombre de messages : 11922 Age : 52 Localisation : Un désert Profession : Dieu des voyageurs, arpenteur des mondes Loisirs : Living in another world Date d'inscription : 14/03/2009
| Sujet: HOWDY FOLKS ! Mar 1 Mar 2011 - 17:18 | |
| VADOR... I love hating you... | |
|
| |
Yavanna Patrouilleuse au pays des poneys mangeurs d'arcs-en-ciel et des moutons irlandais alcooliques
Nombre de messages : 5573 Age : 37 Localisation : Je suis partie du principe, mais je ne suis pas encore arrivée à mes fins Profession : Autrice (si, c'est un vrai mot) Loisirs : Ecouter mes cheveux pousser me demande déjà pas mal d'énergie Date d'inscription : 21/10/2005
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 17:32 | |
| - vador59 a écrit:
- Excuse me, but is it possible to create another section for those who speak german??
No?? Really?
(No, VS, it was just a joke! ) Yes of course. - Spoiler:
In your a**
Oh my Gods ... This section is just open and I'm already rude ... My my my ... _________________ Ce que beurre et whiskey ne peuvent soigner est incurableProverbe irlandaisBeware of Space Sheep | |
|
| |
vador59 Seigneur Sith
Nombre de messages : 6086 Age : 47 Localisation : exilé à Dagobah Profession : Personnel de direction de l'académie Sith Loisirs : Faire des treks jusqu'à Za'adum... Date d'inscription : 04/10/2009
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 17:49 | |
| - Yavanna a écrit:
Yes of course.
- Spoiler:
In your a**
- Spoiler:
a pain in the neck?? You just have to say no, I can understand...
| |
|
| |
VIK Maître admin
Nombre de messages : 13660 Localisation : Paris Date d'inscription : 31/08/2008
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 17:53 | |
| And ... what about Corean ? No ? Alright. I know that Craft, Oiseau , Ceba , and myself, have some gamebooks in Original Version. Anyone else here ? A lot of gamebooks have not been translated into French. And some are damn' good (Night of the Necromancer, or a "Virtual Reality" : Heart of Ice , for instance), so it's a shame. (Please correct me if I'm wrong, I m'not familiar with the English writen. watch out my mistakes please ...) | |
|
| |
craft tas de fumier
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 18:18 | |
| HIP HIP HURRAY for the english section and many thanks to Yavanna, Requiem and VS for helping making this project come through | |
|
| |
Sphigx Maître d'armes
Nombre de messages : 2151 Localisation : Montréal, QC Date d'inscription : 28/10/2005
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 19:56 | |
| - VIC a écrit:
I know that Craft, Oiseau , Ceba , and myself, have some gamebooks in Original Version. Anyone else here ?
I bought House of Hell and the Sorcery! series a few years ago, but I left them in a cellar in Paris. | |
|
| |
Warlock Maître Modo
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 20:06 | |
| こんにちは、皆 Oh I'm sorry, it's true, we are on the English topic... Hi everybody | |
|
| |
Alianna Maître d'armes
Nombre de messages : 1089 Age : 39 Localisation : Les Collines de Shamutanti Profession : Dessinateur et animateur Loisirs : Dessin, cinéma, apprentissage Date d'inscription : 19/01/2011
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 21:29 | |
| Hello, everyone! I think this special section is a very good idea! | |
|
| |
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mar 1 Mar 2011 - 22:30 | |
| - craft a écrit:
- HIP HIP HURRAY for the english section
and many thanks to Yavanna, Requiem and VS for helping making this project come through *blush* You're welcome _________________ Ce que beurre et whiskey ne peuvent soigner est incurableProverbe irlandaisBeware of Space Sheep | |
|
| |
CEBA Maître d'armes
Nombre de messages : 555 Age : 50 Localisation : Strasbourg Profession : Informaticien Loisirs : LDVELH, JDS, Cinéma Date d'inscription : 05/07/2008
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mer 9 Mar 2011 - 20:50 | |
| What a surprise ! Do we really have english readers here ? | |
|
| |
| Sujet: HOWDY FOLKS ! Mer 9 Mar 2011 - 20:59 | |
| Not yet. We created this new section to attract english spoken readers and gamers. Good to see you CEBA, where were you ? We miss you. | |
|
| |
Rendez-vous au 400 Maître du Temps
Nombre de messages : 1618 Age : 48 Localisation : Perdu dans le vide sans fond de la connerie humaine Date d'inscription : 07/03/2009
| Sujet: Re: Howdy Folks ! Mer 9 Mar 2011 - 21:47 | |
| Alleluia ! And may shakespeare be with us ! Especially I... | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Howdy Folks ! | |
| |
|
| |
| Howdy Folks ! | |
|